Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Contact
Search
  • Help
  • UCA Scientific Journals
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 8 No. 15 (2012)

Vol. 8 No. 15 (2012)

					View Vol. 8 No. 15 (2012)
Published: 11/27/2019

Articles

  • Science and subjectivity

    Carlos Maffi
    7-28
    • PDF (Español (Argentina))
  • Attachment play narratives: a window to the childs mind

    Inés Di Bartolo
    29-46
    • PDF (Español (Argentina))
  • Phonological matching task with pictures: performance differences in prereader children from different socioeconomic status

    Julieta Fumagalli, Juan Pablo Barreyro, Virginia Jaichenco
    47-64
    • PDF (Español (Argentina))
  • Framing effects: the problem of the disease in Asia in a sample of Argentine students

    Jimena Picón Janeiro, Mario Rodolfo Squillace
    65-77
    • PDF (Español (Argentina))
  • Metacognitive reading comprehension strategies and performance in Language and Literature

    Ignacio Heit
    79-96
    • PDF (Español (Argentina))
  • 5 Years-Old narrative skills in a “pretend reading story” situation

    María Dolores Plana, Ana María Borzone, María Elena Benítez
    97-117
    • PDF (Español (Argentina))

Book Reviews

  • Ana Maria Rizzuto. El nacimiento del Dios Vivo. Un estudio psicoanalítico. Edito-rial Trotta, Madrid, 2006, 294 páginas

    Alicia Zanotti de Savanti
    119-122
    • PDF (Español (España))
  • Pozo, J.I. & Puy Perez Echeverría, M. (Eds.). (2009). Psicología del aprendizaje: La formación en competencias. Madrid, España: Ediciones Morata

    María de las Mercedes Doria Medina
    123-127
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español (España)

Indexed in

Núcleo Básico de Revistas Científicas Argentinas

 

DOAJ

 

Latindex Catálogo 2.0

 

Dialnet

 

AmeliCA

 

Biblioteca Virtual en Salud

 

 

Fuente Académica Premier

 

MIAR

 

Repositorio Institucional UCA

Self archiving policy

SherpaRomeo

Malena

Aura

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Revista de Psicología
e-ISSN 2469-2050 | ISSN 1669-2438

Pontificia Universidad Católica Argentina
Facultad de Psicología y Psicopedagogía

Alicia Moreau de Justo 1500, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.